Veel gestelde vragen

Inklapbare content

Het product is uitverkocht, kom deze nog op de website?

Omdat wij veel werken met vintage fabrics is de collecties steeds wisselend. Vaak is er dus maar een beperkte oplage per print beschikbaar.

Er zijn een aantal artikelen die vast in onze collecties zitten. Wanneer deze weer op voorraad zijn, delen we dit ook vaak op social media. Houdt onze social media in de gaten op zo up to date te blijven!

Je kunt ons ook altijd een mail sturen: info@vivrejewels.nl

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De bestellingen verzenden wij dan ook binnen 1/2 werkdagen. De levertijd is tussen de 1 tot 3 werkdagen. Houdt er rekening mee dat de levertijd wat langer kan duren bij verzendingen naar België of andere landen. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren na het doen van een bestelling?

Na het plaasten van een bestelling is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren. Uiteraard heb je wel altijd het recht om je items te retourneren.

Mijn artikel is beschadigs, kapot of verkeer geleverd. Wat kan ik doen?

Wanneer je een verkeerd, beschadigd of kapot artikel ontvangt, neem dan contact op met ons door te mailen naar: Info@vivrejewels.nl.

Dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op! :).